FITweb

Reklama
Reklama
Reklama

Můj profil

skp

skp
Moje váha:
skryto
  • Moje hodnocení 100 %
 

Celková dnešní bilance

-14 076 kJ
Dnešní příjmy Dnešní výdaje
0 kJ - 14 076 kJ

Kontaktní formulář

V případě, že jste objevili nějakou chybu, nebo máte nějaký nápad, napište nám.

Poslat návrh

Pravidla diskuzí

Aplikace pro iPhone

Stáhněte si
iPhone aplikaci
pro FITweb

Zbývá 1000 znaků z 1000
  1. skp

    skp (Včera v 20:06)

    Včera snědl 1 000 g čistá energie v 20:06 (+1 000 kJ)

    1. skp

      skp (Včera v 18:34)

      Včera snědl 250 g květáková polévka krémová (600g květák, 200g mrkev, 200g smetna 12%, 500g bujon) v 18:21, 300 g zapečené brambory s kuřecím masem, brokolicí a smetanou v 18:25, 50 g losos v 18:30, 300 g skp.leco (17g maslo, 150g cibule, 150 kureci parky, 170g paprika, 500g rajce, 55g vejce) v 18:31, 30 g slanina v 18:33 (+4 176,3 kJ)

      1. skp

        skp (Včera v 11:26)

        Včera snědl 28 g lentilky v 11:25 (+543,2 kJ)

        1. skp

          skp (Včera v 8:48)

          Včera snědl 250 g rajčata v 8:46, 65 g houska bílá v 8:46, 100 g pravé olomoucké tvarůžky velké v 8:47, 100 g saláma dietna v 8:48 (+2 098,7 kJ)

          1. skp

            skp (30.7. v 18:47)

            30.7. snědl 100 g instantní rýžové nudle nasiako v 18:43, 300 g kuracia polievka vývar domáci v 18:44, 300 g hrozny v 18:46 (+3 253 kJ)

            1. skp

              skp (30.7. v 17:30)

              30.7. snědl 1 500 g čistá energie v 17:29 (+1 500 kJ)

              1. skp

                skp (30.7. v 12:32)

                30.7. snědl 200 g paprika - žlutá v 12:24, 60 g dalamánek (pohankový) v 12:24, 100 g olomoucké tvarůžky v 12:25, 100 g extra lahôdková saláma (best farm) v 12:29, 300 g kuřecí polévka s čínskými nudlemi (100g kuřecích prsíček, 100g mražené zeleninové směsi, 10g čínských nudlí, sojová omáčka) v 12:31, 300 g sushi priemer v 12:32 (+4 434 kJ)

                1. skp

                  skp (29.7. v 19:07)

                  29.7. snědl 4 500 g čistá energie v 19:07 (+4 500 kJ)

                  1. skp

                    skp (29.7. v 14:10)

                    29.7. snědl 150 g losos bez koze v 14:07, 250 g brambory pečené v 14:09 (+1 860 kJ)

                    1. skp

                      skp (29.7. v 13:58)

                      29.7. snědl 250 g skp.rajcatova omacka (500g rajcatove pyre, 175g cibule, 40g maslo, 200g sladka smetana, 1000g voda, 100g mouka) v 13:58 (+500 kJ)

                      1. skp

                        skp (29.7. v 8:18)

                        29.7. snědl 350 g rajčata v 8:16, 170 g mortadella italiana (casa modana) v 8:17, 90 g rohlík bílý v 8:18 (+3 507,7 kJ)

                        1. skp

                          skp (29.7. v 6:36)

                          28.7. snědl 3 500 g čistá energie v 6:35 (+3 500 kJ)

                          1. skp

                            skp (28.7. v 16:28)

                            28.7. snědl 150 g cottage cheese (landfrisch) v 16:23, 200 g polévka brokolicová v 16:24, 200 g maso krůtí - průměr v 16:26, 250 g brambory opečené v 16:27, 200 g dušená zelenina v 16:27 (+3 640 kJ)

                            1. skp

                              skp (28.7. v 8:06)

                              28.7. snědl 125 g kousky s kmínem (a.w.) v 8:05, 60 g dalamánek (pohankový) v 8:05, 250 g rajčata v 8:06 (+1 494 kJ)

                              1. skp

                                skp (21.11. v 8:15)

                                21.11. snědl 1 ks kousky s kmínem (a.w.) v 8:13, 60 g dalamánek celozrnný v 8:14, 180 g paprika - žlutá v 8:14 (+1 431,2 kJ)

                                1. zobrazit další příspěvky
                                 
                                Reklama

                                V případě, že uživatel zkonzumoval potravinu, která je energeticky velmi náročná, můžete jej za to okamžitě "pokárat" a navrhnout mu jakým způsobem může tuto energii vydat. Můžete navrhnout aktivitu pomocí které tuto energii zase vydá. (Čas za Vás spočítá sám FITweb tak, aby byla délka aktivity adekvátní této potravině.)

                                V případě, že uživatel vydal velké množství energie, můžete ho za to odmněnit. Navrhněte mu nějakou potravinu nebo nápoj. (Množství za Vás spočítá sám FITweb tak, aby bylo množství spálené energie adekvátní k množství energie přijaté.