FITweb

Reklama

ZPĚT

10 důvodů, proč se nebát posilovny

Jen v posilovně můžete při pravidelném tréninku kompletně změnit postavu. Vytvarujete si takové křivky, které jste si vždy přála mít. To se vám s aerobikem ani jiným sportem nepodaří.

Jen v posilovně můžete při pravidelném tréninku kompletně změnit postavu. Vytvarujete si takové křivky, které jste si vždy přála mít. To se vám s aerobikem ani jiným sportem nepodaří.

Získáte svalovou hmotu, díky které se vám výrazně zvýší metabolismus. I v noci tak bude tělo pracovat na vyšší obrátky.

Poznáte lépe své tělo - jak pracuje, které svaly se při pohybu zapojují a které odpočívají.

V posilovně na vás nikdo nespěchá, můžete cvičit ve vlastním tempu.

S pomocí osobního trenéra si můžete sestavit trénink šitý vám na míru. Měl by respektovat vaše časové možnosti, zdravotní stav a samozřejmě i váš cíl, se kterým cvičíte.

Posilování se můžete věnovat v každém věku. V posilovnách potkáte lidi všech věkových i váhových kategorií. Rozhodně se za svá kila navíc stydět nemusíte, určitě nebudete jediná.

Výsledky posilování uvidíte již za několik týdnů. Nejdříve se začíná měnit tvar nohou a rukou, bříško potřebuje na vypracování delší čas.

Posilováním působíte preventivně proti kardiovaskulárním chorobám a také osteoporóze, což je strašák všech žen - nejen po padesátce.

Rozhodně se nemusíte bát, že se z vás po pár návštěvách stane kulturistka. Ženy nemají genetický předpoklad pro velký nárůst svalové hmoty, navíc byste musela jíst speciální stravu a doplňky výživy, které svalový rozvoj podporují.

A poslední důvod? Posilovna je skvělým místem na seznámení. Najdete zde lidi, kteří mají stejný zájem jako vy a podobný životní styl. Nebojte se proto někoho oslovit s prosbou o radu nebo o pomoc. Určitě vám nebude odmítnuta.

Text: Pavla Maříková
Foto: Archiv MF

2.4.2008 1:00 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.