ZPĚT

5. května, pondělí

Tak předminulý týden mi dorazil jídelníček, myslím, že to byl pátek:) Hned jsem se do něj začetla, a tak vím (je to hodně zajímavé čtení) hlavně to, že jsem jedla míň, než jsem měla...

Ahojky všichni:)

co by se mělo a co nemělo jíst při redukci (to jsem zhruba věděla), ale taky čeho jsem měla v jídelníčku málo apod.

Takže výsledek:)

Mám jíst víc, se skladbou jídelníčku jsem spokojená, protože taková jídla jím vlastně pořád a chutnají mi. Jediná změna byla, že mám jíst častěji, než jsem jedla, a taky se mi líbí, že tam mám přesně dané, kolik kalorií mám sníst k snídani,kolik se svačině atd:) Dokonce mám i druhou večeři:)))

Taky jedna důležitá věc, tím, jak jím častěji, mě přestala honit MLSNÁ:)

Změnila jsem pohyb, místo dvakrát týdně na spinning chodím dvakrát týdně na pilates a jednou na spinning. Pilates mě začalo docela bavit, je to takový docela pomalý cvičení, ale po cvičení mám vždycky dobrý pocit:)

To, že jsem zhubla, začínám trochu poznávat na oblečení, ale na váze mi zatím ubyla jen 2 kila… tak to mi přijde míň, než jsem čekala..

Doporučený lactobacilus, L-carnitin, HCA a lecithin jsem si sehnala hned následující víkend, co mi přišel jídelníček. Zkusím to, schválně, jestli to funguje. Čekala jsem, že to bude moc drahé, ale dá se to sehnat docela za dobrou cenu, L-carnitin a lecithin jsem koupila v drogerii a ostatní v nejmenovaném obchodě s vitaminovými doplňky:)

Jinak jídelníček mi pořád leží na stole… a vždycky před jídlem do něj mrknu:) ale některá jídla už si ani nemusim vážit:) mám to už v oku:)

Takže hubnutí zdar :)

9.5.2008 7:25 | Eva Dvořáková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.