FITweb

Reklama

ZPĚT

Rychlovka musí stačit

Dnešní hektický svět spěje k tomu, že se na všechno díváme zrychlene, v podstatě jako z rychlíku. Rychlost je někdy možná skvělá vlastnost, ale v případě jídla a hubnutí to rozhodně neplatí. Jižanské národy si umí jídlo hezky vychutnat a možná I díky tomu nepatří zrovna k tlouštíkům. I přesto ale doba přeje fastfoodům.

Dnešní hektický svět spěje k tomu, že se na všechno díváme zrychlene, v podstatě jako z rychlíku. Rychlost je někdy možná skvělá vlastnost, ale v případě jídla a hubnutí to rozhodně neplatí. Jižanské národy si umí jídlo hezky vychutnat a možná I díky tomu nepatří zrovna k tlouštíkům. I přesto ale doba přeje fastfoodům.

Kolik kalorií přidáte na svou denní váhů, když sníte:

Párek v rohlíku = od 990 kJ

Vepřový gyros = od 1600 kJ

Zeleninový salát se smaženým kuřecím prsíčkem = od 530 kJ

Tortila s kuřecím masem, zeleninou a majonézou = od 990 kJ

Hranolky střední = od 1250 kJ

Cheesburger = od 1050 kJ

Vařený klas kukuřice = od 430 kJ

Pokud se vám čísla nebudou zdát příliš velká, pak vězte, že tyto pokrmy z rychlých občerstvení obsahují příliš mnoho živočišných tuků, cukrů a leckdy jsou těžko stravitelné. Proto je raději nahraďte saláty z čerstvé zeleniny, celozrným sendvičem s kvalitním maem, šunkou či sýrem.

Text: (eča)

26.5.2008 15:50 | PhDr. Marta Boučková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.