FITweb

Reklama

ZPĚT

Zbystřete

Myslíte si, že jíte správně? Možná ano, ale I tak byste měli přemýšlet, co všechno za den sníte a co to obsahuje. Zřejmě budete překvapení.

Tak třeba sůl

- jde o potravinu, která vlastně není kalorická. Neobsahuje ani tuky, ani cukry ani bílkoviny. Bez soli to nejde, ale když je jí příliš tak to taky není dobře. Pozor, bojevuje se v uzeninách, v pečivu, ale také různých kořeních směsích.

Kyselé jako ocet

- nejčastěji se používá k dochucování různých salátů, ale také polévek či omáček. Ocet má vcelku nízkou energetickou hodnotu, takže se jej při hubnutí nemusíte bát. Volit můžete od balzamika, řes vinný ocet až k jablečnému, který má dokonce skvělé spalovací účinky.

Oblíbený kečup

- někdo si jej jako doplněk k těstovinám, pizze či uzeninám nedokáže představit. Dietologové jej nemají příliš rádi, protože obsahuje docela hodně cukru, ale ve výjimečných případech či v malém množství jej můžete zařadat. A když to půjde, zkuste ho nahradit rajčatovým pyré.

Labužnická hořčice

- je skvělá k uzeninám či masu. Z dietetického hlediska má poměrně velkou energetickou hodnotu. Vhodné jsou kvalitní francouzské hořčice, ale I tak to nepřehánějšte s množstvím.

29.5.2008 18:19 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.