ZPĚT

13. června, pátek

Nevážím se,aby mě to neodradilo,ale co se týče velikosti, tak jsem šla o jednu konfekční velikost dolů. Teď se cítím skvěle. Můj denní režim je stejný. Ráno vstanu, najím se a pak jdu se psem na procházku, aby se vyvenčil.

Pak jdu do školy a vracím se okolo 14h. Veškeré jídlo mám navážené a rozdělené na 5 částí. Takže se nestravuji ve školní jídelně,ale nosím si jídlo do školy, kde poprosím učitelé ve sborovně, abych si ho mohla ohřát. Jinak bych obědvala okolo 14h a celý den bych měla hodně posunutý. Je pravda, že na to dohlíží moje mamka, bez ní bych to už vzdala. Po škole mám do týdne dvakrát flétnu a dvakrát v týdnu chodím s mamkou od 17h cvičit aerobic.O víkendu, když je pěkné počasí, tak buď jdeme na kolo nebo na brusle. Co se týče kola, jezdíme na celé dopoledne, tak asi 40 km ujedeme. Ve všední dny jím jen do 18 h, ale o víkendech jsem dlouho vzhůru, a tak moje poslední jídlo je v 21 h, ale to už jen dvě mrkve. Nehladovím a to je pro mě to nejlepší. Mám ráda sladké, ale budete se divit, odbourala jsem ho. Ted v létě je to horší, když jsou ta vedra, ale když opravdu už neodolám, tak místo smetanové zmrzliny si dám vodovou nebo takovou dřen. Jídlo mi problémy nedělá,ale intervaly mezi nimi a pravidelnost. Celý den mám tak rozházený a někdy musím přejíždět z jednoho města do druhého, a tak musím myslet na to, že v tolik a v tolik se mám najíst, a to je pro mě to nejhorší. Myslím si, že kdybych se naučila víc pravidelnosti, shodila bych víc. Často zapomínám nebo nemám hlad a to je asi ten problém. Takže nakonec, co říct? chci zhubnout víc, ale bude to dlouhá cesta. Musím hlavně chtít, hodně chtít a o tom to celé hubnutí je.

13.6.2008 17:26 | Tereza Vecelová

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.