ZPĚT

Jak bych se měla stravovat před a po cvičení?

Chtěla bych zhubnout, ale nevím jak se mám stravovat.

Dotaz

Dobrý den pane Havlíčku, během února jsem se pustila do hubnutí, ale spíše do změny životního stylu. Měřím 173 cm a na začátku jsem vážila 123 kg(jo je to síla)a do dnes jsem zhubla 7kg (9.3.). Začala jsem nejdříve tím, že jsem začala jíst 5-6x denně (5.00,7.30,10.00,12.00,15.00,17.30)5.00-snídaně,7.30-ovoce,10.00-ovoce,12.00-oběd,15.00-svačina,17.30-večeře a piji 2,5-3 l neslazených tekutin. Jídelníček si zatím nijak extra nehlídám. Ale už zjišťuji co a jak změnit. Ale teď k dotazu. Vstávám ráno v 4.30 a domů z práce přijíždím v 16.00. Chtěla bych začít cvičit a jediná doba, kdy je to možné je mezi 16.00 až 17.00. Jak bych se měla stravovat před a po cvičení a jakou dobu před a po cvičením bych neměla jíst. Chodím spát 20.00-20.30, abych spala alespoň 8 hodin a byla trochu redy a v tom možná bude velký problém, protože jsem se dočetla, že před spaním se nemá jít cca 4 hodiny. Děkuji. S pozdravem Barbora Antlová

Odpověď

16 až 17 hodina je akorát. Před cvičením si dejte lehčí sacharidovou svačinu (např. jogurt s Müsli, obilná kaše apod.). Po cvičení je třeba pauza, vydržte než se vám srovná tepová frekvence to je cca půl až třičtvrtě hodiny. Pak se lehce najezte, tělo musí z něčeho regenerovat.

11.3.2009 13:26 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.