ZPĚT

PÁTEK 10.4.2009

Už přes týden jsem se Ti neozvala, promiň.To ale neznamená, že bych na Tebe nevzpomínala v průběhu mých každodenních "dietních úkonů". Navzdory rozmarům počasí, které mě minulý týden docela "vytáčelo", cítím se docela dobře a v pohodičce.

Ahojda z Náchoda!

Soustředím se na dodržování dietního plánu od pana Havlíčka a musím konstatovat, že je fakt skvělý a pomalu ale jistě se mi dostává „pod kůži“ a do krve. Snažím se co nejpřesněji dodržovat dobu jídel a to - 6-9-12-15-18 hodin, tedy jím pětkrát denně, v případě večerní fyzické aktivity-tréninku-ještě trochu libového masíčka a zeleninky zhruba 30-45 minut poté, co skončím cvičení. První dva týdny jsem si vážila jednotlivé porce jídla, abych věděla, jaká je ta správná porce.Teď už to dělám víceméně „podle oka“. Nic jiného mi totiž nezbývá, protože trávím 10-11 hodin v zaměstnání, kde váhu nemám a navíc na obědy v týdnu docházím do blízké restaurace. Tam jsem ale fakt spokojená s výběrem jídel.Nakombinují mi jednotlivé potraviny tak, jak si přeji.Na oběd střídám obden ryby a kuřecí nebo krůtí masíčko, občas libové hovězí, převážně s rýží a zeleninovou oblohou nebo zel. saláty. Z pečiva jím pouze celozrnný žitný chléb a knackebrot. Ze sýrů mám nejraději Cottage, Mozzarellu /nízkotučnou/ a olomoucké tvarůžky. Zvykla jsem si na polotučný tvaroh a bílé jogurty. Konzumuji hodně zeleniny převážně v syrovém stavu, k večeři k rybě nebo kuřecímu masu dušenou.

Vyhýbám se skoro všem uzeninám snad s výjimkou libové šunky a to pouze v omezeném množství.

Fakt si celkově v jídelníčku libuji, chutná mi vše a nechybí mi sladkosti, které jsem přestala úplně jíst. Můj každodenní nápojový lístek je tvořen konzumací čisté neperlivé vody, zelených a ovocných čajů, občas bylinkového, no a 1-2 šálků černé kávy denně- samozřejmě bez cukru a mléka.

Zapomněla jsem uvést ovoce, které jím pouze a jen dopoledne - střídám jablka, kiwi, jahody, mandarinky, pomeranče, ne však banány ani hroznové víno.

No a fakt se cítím FIT, myslím, že je to tím, že dodržuji fakt zdravý jídelníček a tělu tedy nic nechybí.

Myslím, že nezanedbávám ani pohybový režim a když ne denně, pak aspoň obden se snažím nějakým „aerobním“ způsobem aspoň hodinku hýbat. Pravdou je, že párkrát se mi stalo, že se pokoušela mě přemoci LENOST a to hned po mém příchodu domů z práce….Ale nechci jí dát fakt šanci! Přestože minulý týden tu u nás bylo takové všelijaké „pršlavé“ počasí, nedalo se ven vytáhnout kolo, tak jsem stejně vzala aspoň deštník a udělala si procházku v trochu ostřejším tempu. Jinak chodívám dvakrát týdně na aerobik a jednou týdně si zaplavat do bazénu.

Ručička váhy pomalu klesá směrem dolů /cca 0,5 - 1 kg týdně/ a objem pasu se mi zmenšil asi o 6 cm, z čehož mám velkou radost, protože zapnu kalhoty, které předtím ležely ve skříni….

Takže asi takto se mi daří, jsem spokojená a v pohodě. Až Ti teď dopíšu, pojím odpolední svačinku a hurá ven, dnes asi na kole-venku svítí dokonce sluníčko.

Měj se moc hezky a zase brzy ahojda!

Tvá Dáša Horniaková z Náchoda

14.4.2009 10:56 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.