ZPĚT

„Používání deodorantů by mělo být automatické“ říká Jitka Čvančarová

Komerční sdělení

Setkání s Jitkou Čvančarovou mi mnoho mých známých upřímně závidělo. Našli se i dobrovolníci, kteří by rozhovor rádi udělali za mě, což v případě setkání s celebritami není příliš časté. Jitka má prostě pověst fajn holky.

Takže jsem se těšila. Budeme se bavit o její nejnovější kampani, proto jsem před schůzkou použila deodorant raději hned dvakrát. „Za spolupráci s Rexonou jsem vděčná, protože do ní můžu jít s naprosto čistým svědomím,“ říká rozhodně pohledná tmavovláska, která na zahrádku jedné z kaváren na Malé Straně vkročila rázným krokem a s okamžitým úsměvem na rtech. Jitce to sluší, dlouhá bílá sukně až na zem a jednoduchý nátělník.

Po make-upu ani stopy, a přece se za ní lidé otáčejí. „Rexonu mám prostě ráda. Používám ji sama několik let a jsem přesvědčena, že je jedním z mála deodorantů a antiperspirantů na našem trhu, které opravdu fungují,“ vypráví přesvědčivě. „Vím, že to zní jako reklamní slogan, zvlášť teď, co vystupuji v jejich kampani, ale je to tak. Připadá mi legitimní propagovat něco, co sama opravdu používám.“ Osvěta ve snaze prosadit do našich návyků zvýšenou frekvenci používání deodorantů a antiperspirantů je doslova nutností. Podle výzkumů ženy v České republice ročně spotřebují pouze polovinu objemu deodorantů v porovnání s ženami ve Velké Británii. Řada si myslí, že stačí sprcha nebo použití parfému. „Nechápu to,“ kroutí hlavou Jitka a uzavírá tím naši debatu.

3.10.2011 0:01 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.