ZPĚT

3. den

Kakao, Fitness chléb, Flora s vlákninou, tofu salám mozaika, salátová okurka

Snídaně: kakao, fitness chléb, Flora s vlákninou, tofu salám mozaika, salátová okurka

Přesnídávka: zelný salát s jablky a rozinkami, fit chléb celozrnný

Oběd: polévka bramborová, kapucínový šoulet s špaldovými kroupami a sýrem, nakládané okurky

Svačina: jahodový jogurt, celozrnný rohlík, fruit mix tyčinka ovocná

Večeře: pohankové karbanátky se zeleninou a sójovým masem, meruňkový kompot

Celkem: 6457,3 kJ7 7,4 g bílkovin 195,3 g sacharidů 53,8 g tuků


Kakao, Fitness chléb, Flora s vlákninou, tofu salám mozaika, salátová okurka

suroviny:

99 g Fitness chleba, 10 g Flory s vlákninou, 40 g tofu salámu – mozaiky, 100 ml mléka, 5 g kakaa

postup:

Ohřejeme mléko a smícháme s kakaem. Finess chléb nakrájíme na proužky, potřeme Florou s vlákninou, obložíme tofu salámem a zdobíme strouhanou salátovou okurkou.

29.7.2008 15:02 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.