ZPĚT

6. den

Krabí pomazánka, celozrnný žitný chléb s lněným semínkem

Snídaně: chléb s Florou s vlákninou, s 30% Madeland sýrem, kedluben, amarantová tyčinka

Přesnídávka: krabí pomazánka, celozrnný žitný chléb s lněným semínkem

Oběd: jemné kuřecí rizoto sypané sýrem se žampiony, angreštový kompot

Svačina: zeleninový cottage sýr

Večeře: přírodní telecí medailonky se zeleninovou směsí s brokolicí, grapefruit

Celkem: 6494,1 kJ 80,1 g bílkovin 192,6 g sacharidů 51,1 g tuků


Krabí pomazánka, celozrnný žitný chléb s lněným semínkem

suroviny:

50 g krabích tyčinek, 20 lžic bílého jogurtu, stroužek česneku, pažitka, 50 g žitného chleba s lněným semínkem, listy hlávkového salátu.

postup:

Krabí tyčinky nakrájíme nadrobno, smícháme s jogurtem, česnekem a pažitkou a podáváme s čerstvým pečivem a listy hlávkového salátu.

29.7.2008 15:32 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.