FITweb

Reklama

ZPĚT

8. den

Avokádo s dýňovými klíčky, kornspitz

Snídaně: lněný chléb (2 ks), Flora light, jemná kuřecí šunka, jogurtový jablečný nápoj

Přesnídávka: rybízový jogurt, celozrnný fit chléb (1 ks)

Oběd: avokádo s dýňovými klíčky, kornspitz (2 ks)

Svačina: bílý jogurt s piškoty

Večeře: vepřové maso s mrkví, vařené brambory

Celkem: 6469,4 kJ75,2 g bílkovin187,6 g sacharidů53,7 g tuků


Avokádo s dýňovými klíčky, kornspitz

suroviny:

90 g avokáda, 10 g dýňových semínek, 60 g měkkého odtučněného tvarohu, 20 g červené papriky, 20 g limet, 30 g kuřecí šunky, 3 g česneku, 10 g řapíkatého celeru, 10 g citronu, 3 ml olivového oleje Bertolli, 90g kornspitz, sůl, majoránka

postup:

Avokádo rozpůlíme, vyjmeme pecku, zakapeme citronovou šťávou, aby povrch nezhnědl. Dýňová semínka nasekáme spolu s vydlabanou dužinou. Smícháme s tvarohem.

Řapíkatý celer tence oloupeme a nakrájíme na tenoučká kolečka, který spolu s česnekem vmícháme do krému. Přistrouháme trošku kůry z limety, omyté v horké vodě. Dochutíme solí a pepřem a můžeme zjemnit trochou jogurtu.

Směsí naplníme obě půlky avokáda. Paprikový lusk rozpůlíme, zbavíme jader, omyjeme jej a nakrájíme na velmi jemné nudličky. Šunku stočíme do tvaru růžice.

Plněné avokádo a šunku upravíme na talíř, ozdobíme proužky z papriky a majoránkou. Pokapeme olivovým olejem a servírujeme s celozrnným pečivem.

1.8.2008 20:28 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.