ZPĚT

11. den

Žitný chléb, Flora s vlákninou, pravé olomoucké tvarůžky, ovocný salát z pomeranče a kiwi

Snídaně: žitný chléb (3 ks), Flora s vlákninou, pravé olomoucké tvarůžky, ovocný salát z pomeranče a kiwi

Přesnídávka: okurkový salát s mátou, křehký celozrnný toast (1 ks)

Oběd: cizrnová polévka s jogurtem, plněné paprikové lusky

Svačina: neslazená ovocná přesnídávka jahodová s piškoty

Večeře: dušený vepřový plátek se zeleninovou oblohou

Celkem: 6397,5 kJ78,9 g bílkovin183,6 g sacharidů51,9 g tuků


Žitný chléb, Flora s vlákninou, pravé olomoucké tvarůžky, ovocný salát z pomeranče a kiwi

suroviny:

90 g žitného chleba, 5 g Flory s vlákninou, 60 g pravých olomouckých tvarůžků, červená paprika, 160 g pomeranče, 60 g kiwi

postup:

Chléb namažeme Florou s vlákninou a přidáme na kostičky nakrájené tvarůžky. Posypeme sladkou paprikou a podáváme s ovocným salátem, který připravíme smícháním na kousky nakrájeného kiwi a pomeranče.

1.8.2008 20:31 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.