FITweb

Reklama

ZPĚT

14. den

Čočkový salát se zeleninou

Snídaně: celozrnný chléb (2 ks), Flora light, tvrdý sýr 30 % ( tuku v sušině), grapefruit

Přesnídávka: acidofilní mléko

Oběd: marinovaný králík, vařené brambory, hruškový kompot

Svačina: čočkový salát se zeleninou

Večeře: hovězí nudličky s bramborami a zeleninovou směsí „4 roční období“

Celkem: 6304,6 kJ 78,7 g bílkovin 188,6 g sacharidů 51,3 g tuků


Čočkový salát se zeleninou

suroviny:

3 g olivového oleje Bertolli, 20 g cibule, 30 g čočky, 40 g rajčat, 3 g česneku, 40 g sterilovaných okurek, ½ červené papriky, 20 g sterilované kukuřice, sůl, pepř

postup:

Čočku uvaříme doměkka. Osolíme. Ostatní zeleninu nakrájíme na malé kousky a vmícháme k čočce, přidáme olej a dochutíme solí a pepřem.

1.8.2008 20:33 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.