ZPĚT

22. den

Přírodní guláš se zeleninou, celozrnné těstoviny

Snídaně: celozrnný chléb (2 plátky) s Florou Light, sýrem a salátovou okurkou

Přesnídávka: grapefruit (150 g)

Oběd: přírodní guláš se zeleninou, celozrnné těstoviny

Svačina: křehký kmínový chléb (2 plátky), cottage sýr (100 g), rajčata (2 kusy)

Večeře: ovocný talíř s jogurtem a tvarohem

Celkem: 6512,9 kJ 78,2 bílkovin 194,2 sacharidů 51 tuků


Přírodní guláš se zeleninou, celozrnné těstoviny

suroviny:

80 g celozrnných těstovin, 80 g hovězího masa zadního, sůl, kmín, pepř, majoránka, paprika, 150 g zelené papriky, 5 g hladké mouky, 20 g cibule, 10 g olivového oleje Bertolli

postup:

Hovězí maso nakrájíme na kostky a smícháme s kořením. V hrnci si rozehřejeme olej a na něj dozlatova orestujeme nadrobno nakrájenou cibuli. Poté do základu vložíme maso a ze všech stran ho orestujeme.

Poté podlijeme, přidáme polovinu nakrájených paprika a dusíme pod pokličkou doměkka. Guláš mírně zahustíme moukou smíchanou s vodou a provaříme. Na závěr dáme do guláše na prohřátí druhou polovinu nakrájených paprik.

Podáváme s celozrnnými těstovinami, které jsme uvařili ve vroucí osolené vodě.

1.8.2008 20:59 | Pavla Maříková,

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.