ZPĚT

Vytvarujte si krásné tělo!

Pořiďte si domů cvičební gumičku. Během chvilky s ní zvládnete procvičit celé tělo. Postavte se a gumičky sevřete v dlaních. Vzpažte a zpevněte zápěstí. Nadechněte se a s výdechem pokrčte lokty...

gumičku. Během chvilky s ní zvládnete procvičit celé tělo. Klade dostatečný odpor k tomu, aby svaly musely zabrat, ale nemusíte se bát, že vám narostou do kulturistických rozměrů. S naším komplexním programem získáte za pár týdnů dokonale štíhlé a pružné tělo.

Postavte se a gumičky sevřete v dlaních (A). Vzpažte a zpevněte zápěstí. Nadechněte se a s výdechem pokrčte lokty (B). Pak je pomalu vraťte do výchozí polohy. Ze stejné výchozí polohy střídavě upažujte pravou a levou paži. Lokty držte jen mírně pokrčené (C).



Stůjte bokem s jednou nohou zakročenou. Levou nohou si přišlápněte gumičky a druhý konec uchopte do pravé ruky (A). Pomalu táhněte gumičku podél těla, až se loket dostane nad úroveň zad (B). Až docvičíte, vystřídejte strany.



Ve stoji snožném mírně pokrčte kolena a chytněte gumičku spodním úchopem (A). Zpevněte břicho a neprohýbejte záda. Držte lokty u těla a přitáhněte gumičku nahoru (B). Nepovolujte svaly a vraťte dolů.

TIP DIETY

1. Každý cvik opakujte minimálně desetkrát a po třech sériích.
2. Mezi každou sérií si chvilku odpočiňte a procvičovaný sval protáhněte.
3. Před každým cvičením zkontrolujte gumičku, jestli není nikde natržená nebo ztenčená.
4. K tomuto programu cvičení potřebujete gumičky dvě. Ty pak svážete dohromady.
5. Cvičební gumičky se prodávají s různým stupněm odporu. Začínáte-li cvičit, zvolte menší odpor.

Tip 2: Stejný pohyb můžete provádět i do zanožení. Zatížíte tak především velký hýžďový sval. Neprohýbejte se v zádech.

Tip 3: Dívejte se na sebe př i cvičení do zrcadla. Jen tak odhalíte případné chyby v držení těla a provádění cviků.






















Navlečte si gumičku na kotníky a opřete se jednou rukou o zeď. Pravou nohu mírně unožte (A). Zpevněte celé tělo a unoženou nohu zvedněte ještě výš (B). Opakujte pohyb nahoru a dolů, aniž by se špička dotkla podlahy.











Posaďte se do tureckého sedu a gumičku uchopte za zády tak, že jedna ruka ji drží horem a druhá spodem (A). Horní ruku propínejte a zároveň držte loket u hlavy (B). Po odcvičení série paže vystřídejte.

make-up: Mgr. Jarmila Trojanová, cvičí: Petra Jandová, profesionální instruktorka aerobiku, foceno v prostorách sportovního klubu Svět pod Palmovkou, www. svetpodpalmovkou.cz

27.1.2009 13:39 | aktualizováno 21.12.2009 16:09 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.