ZPĚT

Udelejte si trening na gauči

Využijte čas strávený u televize a zacvičte si pár jednoduchých cviků. Nemusíte ani vstát ze svého oblíbeného gauče a přitom můžete zapracovat na své postavě.

Využijte čas strávený u televize a zacvičte si pár jednoduchých cviků. Nemusíte ani vstát ze svého oblíbeného gauče a přitom můžete zapracovat na své postavě.

Pevná stehna

Postavte se těsně před gauč a zpevněte celé tělo. Proveďte podřep a zastavte se těsně před dosednutím. Zkuste zopakovat alespoň 15x.

Ploché bříško

Posaďte se na kraj gauče a přitáhněte k sobě kolena.

Zapojte břišní svaly a protáhněte jednu nohu vpřed. Vraťte ji zpět a vyzkoušejte to samé druhou nohou.

Po celou dobu musíte mít zpevněný střed těla a neprohnutá záda. Zopakujte 10x.

Štíhlé boky

Položte se na bok a pokrčte kolena. Horní nohu zvedejte asi o 20 cm. Při pokládání zpět ji nepovolte úplně. Opakujte 20x každou nohou.

Sexy paže

Opřete se o gauč a pokrčte kolena. Prsty musejí směřovat vpřed. Proveďte tricepsový klik, až se vám boky dostanou pod úroveň kolen. Zopakujte 10x.

Zdravá záda

Rozpažte s pokrčenými lokty. Střídavě přednožujte a zvedejte paže až do vzpažení. Posilujete přední stranu stehna a zádové svaly. Opakujte 15x.


Tip : Na cvičení si vyhraďte pravidelný čas - třeba u večerních zpráv. Stačí deset minut, ale každý den!

cvičí: Michaela Klimešová, finalistka Miss aerobik, www.missaerobik.cz, make-up: Mgr. Jarmila Trojanová Poděkování za umožnění focení patří hotelu Absolut, www.absolut-hotel.cz

27.1.2009 13:39 | aktualizováno 21.12.2009 15:50 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.