ZPĚT

10 super fitness tipů

Dobrých rad ke cvičení není nikdy dost. Oslovili jsme proto nejlepší fitness odborníky a z jejich tipů jsme vybrali ty nejlepší.

1) PROČ BYCHOM MĚLI VŠICHNI CVIČIT?

Je jasně prokázané, že cvičení podporuje dobrou náladu i pocit ze sebe samého. Ukázalo se, že ženy s optimistickým postojem k životu strávily týdně sportováním o 70 minut více než ty, které často podléhaly depresím. To je pouze 10 minut denně!

2) NEJVĚTŠÍ MÝTY O CVIČENÍ

1. Když cvičení nebolí, nemá žádný smysl.

2. Když člověk cvičí každý den, může jíst, co chce.

3) FITNESS RYCHLOVKY aneb KDYŽ NENÍ ČAS

1. Procvičujte několik svalových skupin najednou. Například provádějte upažování s činkami spolu s výpady nebo vzpažujte zároveň s dřepy. 2. Přidejte 60sekundové cardio mezi každou posilovací sérii. Skákejte přeš švihadlo, běhejte na místě apod. 3. Závěrečný aerobní trénink si dejte intervalově. Dvě minuty se pohybujte v rychlém tempu s nízkou zátěží, pak na minutu zátěž prudce zvedněte. Takto opakujte alespoň 20 minut.

4) NEJLEPŠÍ CVIKY NA ZADEK A STEHNA

1. Squaty s výskokem

2 . Výpady vzad

3 . Unožování s e zátěží nebo gumičkou

4 . Výstupy na vysokou lavičku

5) TIPY PRO ZRYCHLENÍ METABOLISMU

1. Snídejte. 2 . Posilujte! Svaly jsou aktivní hmota, která sama osobě spotřebovává energii. 3 . Zařaďte do svého jídelníčku více bílkovin. 4 . Jezte alespoň 5krát denně. 5. Aerobní trénink často obměňujte.

6) JAK POZNÁTE, ŽE MÁTE PŘIDAT?

1. Po cvičení se nemusíte ani sprchovat.

2 . Při jízdě na kole nebo na běžícím pásu si čtete časopisy.

3 . Po tréninku se cítíte psychicky v napětí.

4 . Vaše tepovka příliš nestoupne.

5. Během několika posledních měsíců jste vůbec nezměnili styl tréninku a cviky. 6 . Nudíte se.

7) JAK DOSÁHNOUT SVÝCH CÍLŮ?

1. Hned na začátku si přesně stanovte, čeho byste chtěli dosáhnout. 2 . Hlavní cíl si rozdělte d o několika postupných kroků. 3 . Přemluvte kamarádku nebo přítele, aby do toho šli s vámi.

8) JAK RYCHLE SPÁLIT DENNĚ NAVÍC 100 KALORIÍ?

1. Při cestě do práce vystupte o dvě stanice dřív a zbytek dojděte pěšky.

2. Dvě hodiny nakupujte. ( Manželovi se vymluvte, že spalujete tuky.)

3. Když telefonujete, stůjte.

4. Zapomeňte na výtahy a jezdicí schody. Choďte pěšky.

5. Místo dámských dýchánků v kavárně se s kamarádkami scházejte v parku.

6. Jděte si zatancovat.

9) JAK BOJOVAT PROTI BOLAVÝM SVALŮM?

1. Po cvičení si dopřejte teplou sprchu . Proudem vody si masírujte namožené svaly. 2. Nezapomínejte na strečink před i po cvičení. 3. Nikdy necvičte bez zahřátí. Kromě bolavých svalů by vám hrozilo i zranění. 4. Zátěž přidávejte postupně. Nepřepínejte svoje síly.

10) HITY Z FITNESS BARU

1. Kousky jablka ozdobené medem nebo oříškovým máslem

2 . Miska cereálií s nízkotučným mlékem

3 . Tuňákový salát s celozrnný m chlebem

4 . Bílý jogurt s čerstvým ovoce m a oříšky

5. Ba ná nový koktejl

6 . Müsli tyčinka bez polevy

7. Grilovaná kuřecí prsíčka bez kůže

8 . Dušená bílá rýže

9. Dětské piškoty

10. Rýžové chlebíčky

27.1.2009 13:39 | aktualizováno 21.12.2009 15:49 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.