ZPĚT

Cycling stretch

Po hodině spinningu je naprosto nezbytné se pořádně protáhnout. Jen tak se budete na další hodinu zase těšit a nebudete si ještě za tři dny stěžovat, že vás bolí svaly.

Postavte se za kolo, chyťte se sedla a jednu nohu zapřete špičkou za zadní rám. Propněte koleno a zatlačte do paty. Protažení ucítíte na zadní straně lýtka. Tato partie je při spinningu zvlášť zatěžovaná. Vystřídejte i na druhou stranu. Jednou rukou se přidržujte řídítek a druhou vezměte špičku do dlaně.

Srovnejte kolena vedle sebe a mírně podsaďte pánev. Protáhnete přední stranu stehna. Proveďte i na druhé noze. Pravou nohu pokrčte a kotník opřete o levé stehno. Mírně se předkloňte a pokrčte stojnou nohu.

Záda srovnejte. Protáhnete především vnější stranu stehna a boky. Vstaňte ze sedla a pevně se držte řídítek. Nadechněte se a s výdechem vyhrbte záda. Proveďte několikrát za sebou.

Sepněte ruce za zády a protáhněte je mírně vzhůru. Pocit tahu byste měli cítit hlavně v oblasti prsních svalů.

Postavte se a ukloňte hlavu vlevo. Protažení zintenzivníte tím, když si pomůžete levou dlaní. Musí jít o čistý úklon, ne předklon ani záklon. Zopakujte 6 i na druhou stranu.


cvičí: Jiří Habura, profesionální instruktor spinningu, oblečení zapůjčila značka Cycloschein www.cycloschein.cz Děkujeme za umožnění focení fitness centru Factory Pro – Černý Most, www.factorypro.cz

27.1.2009 13:39 | aktualizováno 21.12.2009 15:48 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.