FITweb

Reklama

ZPĚT

Trénink pro intelektuály

Ti, kteří fitness centrům příliš neholdují a raději tráví volný čas s pěknou knihou, nemusejí zanevřít na hezkou postavu. Svou oblíbenou knihu mohou použít jako skvělou cvičební pomůcku.

Knihu držte mezi dlaněmi, lokty v úrovni ramen. Zatlačte do knihy (síla vychází především z prsních svalů) a povolte. Opakujte 15x.

Mírně se rozkročte a vezměte knihu do rukou. Paže protáhněte nad hlavu, nadechněte se a s výdechem se ukloňte do strany.

Procvičujte střídavě pravou a levou stranu alespoň 10x. Při cvičení nesmíte cítit bolest zad! Knihu si vložte mezi kolena. Silou stlačte kolena k sobě, vydržte několik vteřin a povolte. Opakujte alespoň 15x.

Posilujete vnitřní stranu stehen. Posaďte se na židli, knihu vložte mezi kolena. Nadechněte se a s výdechem přitáhněte kolena k tělu. Snažte se zapojovat hlavně spodní břicho. Opakujte 12x.

Knihu uchopte do jedné ruky, připažte. Pomalu táhněte loket šikmo vzad nahoru. Posilujete svaly zad a paže. Opakujte 10x na obě strany.

Knihu přidržujte za hlavou a lokty vytočte ven. Nadechněte se a s výdechem se otočte do strany. Pánev nezvedejte ze židle. Opakujte 8x na každou stranu.

Posilujete šikmé břišní svaly. Posaďte se na židli a knihu položte na jedno koleno tak, aby nespadla. Pomalu zvedejte koleno nahoru a vracejte zpět. Kniha vám nesmí spadnout! Procvičujte 10x a pak vystřídejte strany.


make-up: Jitka Hrubá www.yourimage.cz, cvičí: Jitka Eisnerová, finalistka Miss aerobik 2007, www.missaerobik.cz Poděkování za umožnění focení patří 4hvězdičkovému design hotelu Josef v Praze, www.hoteljosef.com

27.1.2009 13:39 | aktualizováno 21.12.2009 15:47 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.