ZPĚT

Pevný kulatý zadek – Chcete ho taky?

Zadeček - typicky ženská problematická partie! A pro muže jeden z nejpřitažlivějších objektů našeho těla. Není tedy divu, že bychom si přály mít pozadí pevné, kulaté a sexy, zkrátka takové, za kterým se muži otočí.

Není rozhodně rozumné usilovat o miniaturní hýždě, když jste od přírody plnějších tvarů. Každopádně stojí za to se do boje za krásné pozadí pustit.

Nejvhodnější aerobní aktivity pro tvarování zadečku

Rychlá až ostrá chůze, chůze do schodů (ve fitnesscentru ji nahrazují výstupy na stepper - step aerobik), běh, dále například jízda na kole (ve fitnesscentru ji nahrazuje spinning), plavání, tenis, jízda na kolečkových bruslích a podobně.

Abyste brzy viděly změny a účinky cvičení, je potřeba se aerobní činnosti věnovat 3x týdně minimálně 20 minut, postupně přidáváme až na 45 - 60 minut.

Speciální cviky na hýždě v posilovně

Pokud se vypravíte do posilovny, základním cvikem pro vás budou dřepy, postupně pak můžete přejít i na dřepy se zátěží, výpady s činkami, zanožování a unožování se zátěží.

Počty opakování jsou závislé na tom, zda chcete menší zadeček zvětšit, či naopak ten větší zbavit tuku. V prvním případě tedy volte vyšší zátěž a nižší počet opakování (8-12). Jestli je váš cíl hlavně redukce tuku a zpevnění, používejte nižší zátěž a vyšší počty opakování (15-20).

Můžete cvičit i doma

Není vždy potřeba chodit do posilovny, stejnou práci při tvarování zadečku můžete vykonat i doma nebo třeba venku na trávníku. Nejlepšími cviky jsou opět dřepy, výpady, zanožování, unožování, zvedání pánve a řada dalších.

Při cvičení měňte cviky, jejich pořadí i velikost zátěže a po tréninku nezapomeňte na strečink.

Kromě pohybu je samozřejmě důležitý i váš celkový životní styl. Udělejte si čas a věnujte se svému zadečku. Cvičení se stane součástí vašeho života a vaše pozadí bude mít stále krásnější linie a pevnější tvar!

17.8.2011 11:20 | Lucie Petrová

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda
  1. ♥♥♥Magdaléna

    ♥♥♥Magdaléna no ale co s pevným ale velikým? :-D :-D

    Středa 12:39

  2. Millito

    Millito asi tak... :-P

    Středa 12:41

  3. KaaT

    KaaT :-))

    Pátek 23:25

  4. roz.a.rka

    roz.a.rka přesně můj problém a navíc mini prsa a zapadlý hrudník, takže zadek sám o sobě super, ale disproporce jako blázen :'(

    Neděle 10:04

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.