ZPĚT

Zacvičte si podle nálady

Překvapte svoje tělo a zařaďte do tréninkového plánu novinky ze světa cvičení. Našli jsme pro vás inspiraci v podobě studiových lekcí v Praze i ostatních městech.

Máte chuť…

…chodit?

K2 HIKING

K2 Hiking je aktivita podobná vysokohorské turistice. Základem je mechanický trenažér s pohyblivým pásem, který si každý tzv. rozchodí sám, protože pás nemá vlastní pohon. Prováděným pohybem je chůze do kopce kombinovaná s krokovými variacemi v doprovodu motivující hudby, kdy se využívá pevných nášlapů mimo pás. Vynikající na hubnutí, posílení těla a získání kondice.

KDE: Studio FitActivity, Praha 8, www.fitactivity.cz; Centrum pro K2 HIKING, Turnov, www.k2hiking-turnov.cz

…tancovat?

FITBALET

Chtěla jste se jako malá stát baletkou? Proč si tento sen nesplnit v dospělosti a ještě to spojit s hubnutím, posilněním zádových svalů i svalů nohou?! Stačí se přihlásit do kurzu fitbaletu, který je vynikajícím tanečně posilujícím cvičením, které vám pomůže i zlepšit držení těla a zapracovat na koordinaci pohybů paží a nohou.

KDE: Centrum tance, Praha 1, www.centrumtance.cz Dance Art Studio, Olomouc, www.danceartstudio.cz

…jezdit na kole?

CYCLING ADIDAS

Jedná se o kondiční trénink na stacionárních kolech se zaměřením na tepovou frekvenci sporttesteru z dílny adidas – adidas miCoach. Kardio zátěžový trénink s možností volitelné zátěže střídá několik stylů – rovinka, kopec, sprint. Zapracujete tak na zlepšení kardiosystému a získání svalové kondice. Lekce jsou vhodné pro všechny věkové kategorie.

KDE: Solárium Fitness BBC, studia: Hostivař, Chodov, Vinohradská – Praha,

…zacvičit si s dětmi?

ON-LINE CVIČENÍ

Nemáte čas chodit do fitka, protože vám nemá kdo pohlídat dítě? I pro vás máme řešení. Na Fithall. TV najdete novinku v podobě on-line videí od trenérek pro cvičení s dětmi. Zároveň si zde můžete vyzkoušet i lekce, které jsou přenášeny přímo z fitcenter, a to hodiny jógy, pilates nebo třeba trénink pro redukci váhy.

KDE: FITHALL. TV, www.fithall.cz

…na rychlý trénink?

CXWORX ®

Jestli hledáte variantu skupinového cvičení, které vám nezabere moc času, zacvičte si CXWORKX, tedy jeden z celosvětově uznávaných programů Les Mills. Trvá jen 30 minut a jedná se o efektivní trénink zaměřený na posílení a vyrýsování břišních a hýžďových svalů. Kombinuje to nejlepší z osobního tréninku s energií skupinového cvičení. A hezky se při něm zapotíte, jedná se totiž o funkční trénink střední až vysoké intenzity.

KDE: Holmes Place Premium Anděl, Praha 5, www.holmesplace.cz Expreska Ostrava Burgas, kruhový trénink, www.expreska.cz

…na jógu?

AEROJÓGA

Houpete se rádi v síti? Cvičíte jógu? Máte bolavá záda? Pokud se vším souhlasíte, pak přesně vám je určena aerojóga známá i jako flying yoga nebo antigravity jóga. Cvičí se ve speciálním měkkém šátku, tzv. hamace, který je připevněn ke stropu. Nemusíte se ničeho bát, protože má nosnost až několik set kilogramů. Do něj se během lekce v různých pozicích zavěšujete a cvičíte. Cílem je nejen protáhnout a zvýšit pružnost těla, ale i zmírnit bolesti zad.

KDE: Dům Jógy Anděl, Praha 5, www.andel.dum-jogy.cz; Flash Gym, Brno, www.jogavevzduchu.cz


Článek vyšel v časopise Dieta 10/2014.

28.10.2014 1:01 | Alexandra Paulovičová

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.