FITweb

Reklama

ZPĚT

Hubněte s indickou "princeznou" Peeyou Rai Choudhary

Drobounká a plná života. Tři slova, která charakterizují indickou herečku Peeyu Rai Choudhary. Zazářila ve filmu Nevěsta a předsudek a od té doby dostává jednu nabídku na roli za druhou.

Přestože hlavním důvodem je její skvělé herecké umění, důležitou roli v její popularitě hraje určitě i její zajímavý exotický vzhled, snědá pleť a dokonalá postava. Sama tvrdí, že si váhu příliš hlídat nemusí a velmi ráda jí, při bližším pohledu na její jídelníček a fyzickou aktivitu však zjistíte, že téměř dokonale splňuje pravidla zdravého životního stylu.

JÓGA V INDICKÉM POJETÍ

„Myslím si, že cvičit by měl každý - ať je tlustý, nebo hubený. Nejde jen o spalování kalorií, ale i o celkovou kondici a zdraví. Já cvičím nejraději hned ráno, protože mne to nabije energií na celý den a mám pak lepší náladu. Díky tomu, že mám geneticky danou štíhlou postavu s dlouhými svaly, zaměřuji se hlavně na strečink, jógu a tai-či,“ říká herečka. Klasická indická jóga má ovšem daleko do komerční, „západní“ powerjógy. Východní varianta totiž klade daleko větší důraz na duševní stránku, a lekce proto trvají mnohdy až tři hodiny. Peeya občas zajde i do posilovny, kde kombinuje silový a kardio trénink. „Mám ráda cvičení bez zátěže, pouze s vahou vlastního těla. Dělám spoustu kliků, dřepů, balančních cviků. Díky tomu mám postavu vypracovanou, ale ne s velkými svaly.“

ODPÍRÁ SI DEZERTY

„Jsem závislá na sushi a rybách. Jsem proto vděčná za to, že převážnou část roku žiji u moře, takže si je mohu dopřát čerstvé skoro každý den. Můj jídelníček je postaven na kvalitních bílkovinách z ryb a sóji a velkém množství zeleniny. Tu mám nejraději čerstvou ve formě salátů, ale nepohrdnu ani grilovaným lilkem nebo rajčaty,“ popisuje svoji dietu mladá herečka. Po každém tréninku si Peeya hned po cvičení dává ještě proteinový koktejl, aby neztrácela svalovou hmotu. Díky tomu, že nemá sklony k tloustnutí, je pro ni důležité cvičením zpevňovat svaly, nikoli přímo hubnout. „Vůbec nepiji kolu a podobné nápoje, není to dobré pro pleť, ani pro trávení. Dávám přednost džusům a pramenité vodě, té se snažím vypít aspoň tři litry denně. I když se musím účastnit mnoha večeří a rautů, nikdy na nich nejím dezerty a těžká jídla. Nejen kvůli vysokému obsahu kalorií, ale s plným žaludkem se mi i špatně spí,“ dodává Peeya.

Jako asi každá vytížená herečka nemá příliš čas vařit, navíc nerada připravuje jídlo jen pro sebe. „Když ale čekám návštěvu přátel, dám si na večeři záležet. toto je jeden z mých nejoblíbenějších receptů.“

RYBÍ FILÉ POINDICKU

Připravte si marinádu z citronové šťávy, zázvoru, chilli, oregana a špetky soli. Vložte do ní čtyři očištěné plátky rybího filé a nechte po dobu 15 minut marinovat. Na pánvi smažte cibulku, až lehce zhnědne. Přidejte jakoukoli zeleninu, kterou máte rádi, a poduste.

Pak okořeňte oreganem, pepřem, pastou ze zeleného chilli a osolte. Až bude zelenina měkká, odložte ji stranou. Mezitím opečte rybu na lehce vymazané pánvi dozlatova. Na talíř dejte porci ryby, navrch dejte zeleninovou směs a podávejte.

Tip: Neobejdete se u ryby bez přílohy? Zkuste k ní tedy dlouhozrnnou indickou rýži.

30.6.2008 22:16 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.