ZPĚT

Vytvarujte si sexy zadeček jako má Beyoncé

Přestože velký podíl na jejím pevném, ale ženském zadečku mají genetické předpoklady, pravidelný trénink je nevyhnutelný.

„Před zahájením natáčení nového filmu čeká většinu hereček třítýdenní dieta s omezeným příjmem kalorií a dvě až čtyři hodiny cvičení denně,“ vysvětluje Beyoncé.

Tuto náročnou, avšak účinnou rutinu však nelze dodržovat dlouhodobě. Proto zpěvačka cvičí pravidelně po celý rok alespoň čtyřikrát týdně.

Nejčastěji využívá velký gymnastický míč na posílení hýžďových a břišních svalů. Každý její trénink obsahuje také výpady a dřepy se zátěží malými činkami nebo tyčí na ramenou.

„Přeneste váhu co nejvíce na paty a nespouštějte boky níž než jsou vaše kolena. Tak zapojíte především svaly zadečku a zároveň si budete šetřit kolenní klouby,“ radí Beyoncé.



OBLÍBENÝ CVIK:

Lehněte si zády na velký balon a nohy opřete před sebe na zem. Rukama se ze stran míče přidržujte. Stáhněte zadeček a zvedněte boky i celou pánev nahoru, až se celé tělo srovná do jedné přímky. Uvolněte a snižte dolů. Opakujte alespoň 20krát.

30.6.2008 22:16 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.