FITweb

Reklama

ZPĚT

Vaše hvězdná dieta

Většinu hvězdných diet lze rozdělit do třech základních skupin, z nichž každá je určena pro jiný typ osobnosti. Která je ta vaše?

C) DIETA DĚTSKÝCH TALÍŘKŮ

Jelikož máte silnou vůli a nedělá vám problém dodržet, co si umanete, je tato dieta právě pro vás. Dovoluje jíst téměř vše, vždy však jen v miniaturních porcích. Je také nutné jíst pravidelně, alespoň šestkrát denně, aby se nezpomalil metabolismus. Na základě kontroly velikosti porcí a pestrém jídelníčku fungují dietní plány, jako je např. Weight Watchers Point Plan, který dodržovala Kate Winsletová nebo dieta Jenny Craigové, díky níž zhubla Kirstie Alleyová více než 25 kg. Další celebrity, které sázejí na malé porce, jsou Charlize Theronová, Oprah nebo Portia de Rossiová. Tato dieta má jednu velkou výhodu, můžete ji dodržovat kdekoli a při jakékoli příležitosti. Nebude vám dělat problém jít na rodinnou oslavu nebo firemní večírek, protože víte, že smíte sníst cokoli, ale jen poloviční porci. Jeden plátek knedlíku místo dvou k obědu, půlku krajíčku chleba k snídani, dva čokoládové bonbony místo celé bonboniéry apod.




B) DIETA LABUŽNÍKŮ

Přestože již pominulo bláznivé šílenství kolem diety dr. Atkinse, existují stále ještě zástupy slavných hereček a zpěvaček, které nedají na vysokoproteinovou dietu dopustit. Pokud milujete jídlo a potrpíte si na masové, sýrové a zeleninové delikatesy, bude tato dieta ta pravá i pro vás. Stejně jako pro Jessicu Bielovou a Jessicu Simpsonovou, které si nechávají servírovat pouze pokrmy s vysokým zastoupením proteinů. Můžete také vyzkoušet dietu South Beach nebo se inspirovat Jennifer Anistonovou a jíst podle Zónové diety, tzn. dodržovat poměr živin 40-30-30 (sacharidy-bílkoviny-tuky). V každém případě tělo alespoň malé množství sacharidů potřebuje, proto do svého jídelníčku zařazujte dostatek zeleniny, celozrnných produktů a čerstvé nepříliš sladké ovoce. Neuděláte chybu, když si budete hlídat i glykemický index potravin.









A) DIETA MATEMATICKÁ

Buďme upřímní - většina hollywoodských stars stále spoléhá především na jednoduchou matematiku příjmu a výdeje kalorií. A nezáleží, kterou dietu právě drží. Zatím nebylo překonáno zlaté pravidlo, že pokud chcete hubnout, musíte vydat více energie než přijmete. Stejně jako zpěvačka LeAnn Rimesová nebo vítězka American Idol Carrie Underwoodová i vy uděláte nejlépe, když si budete hlídat, kolik kalorií sníte a omezíte příjem tuku. Rimesová tvrdí, že jakmile do svého jídelníčku zařadila více zeleniny, ryb a ovoce, okamžitě se to projevilo na její vitalitě a energii. I Britney Spearsová a Christine Taylorová bojovaly se svými poporodními kily právě nízkokalorickou dietou. Vedly si jídelní deník, do kterého si zaznamenávaly vše, co přes den snědly. Diet spočívajících na nízkém příjmu kalorií je mnoho, některé jsou přísnější a vhodné jen ke krátkodobému hubnutí, jiné můžete držet dlouhodobě.

*

Tip 1: Charlize má s hub nutím velké zkušenosti. Pro roli ve ř lmu Z rů da musela p řibrat téměř 30 kg. Svou váhu získala zpět b ě hem n ě kolika měsíců.

—-
RADA
Pro hubnutí je důležité znát hodnotu bazálního metabolismu, použijte vzorec: BM = 655 + (9,6 x vaše hmotnost v kg) + (1,85 x výška v cm) - (4,7 x věk). Vyjde vám množství energie, které je potřebné jen na udržení životních funkcí.

**

30.6.2008 22:15 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.