ZPĚT

Fitness program podle celebrit

Každá z nás potřebuje jiný cvičební tréning. Stejně jako známé celebrity. Otestujte svůj typ v našem hvězdném kvízu a zjistěte, jaké cvičení je vhodné právě pro vás.

"C"

I když je vaše bříško trošku kulatější a občas máte problémy s upřenými pohledy do vašeho výstřihu, můžete se pyšnit štíhlými stehny a malým zadečkem. Stejně jako herečka a zpěvačka Jessica Simpsonová nebo Madonna, i když to na nich na první pohled nepoznáte. Jsou tedy skvělým příkladem a inspirací. Jakmile polevíte ve cvičení a dietě, projeví se kila navíc na bříšku a hlavně zadní části paží. Na tyto partie tedy zaměřte i váš trénink. Bříško můžete posilovat každý den, protože má rychlou schopnost regenerace. Tricepsy nejlépe potrápíte při klicích, zkuste každý den udělat aspoň 20. Nezapomínejte ani na aerobní aktivity, jako je běh, jízda na kole, squash apod. Z potravin se vyhýbejte především sladkostem a tučným jídlům, faldy kolem pasu by jen rostly.

"B"

Klidně byste mohla soutěžit s Kirsten Dunstovou nebo Scarlett Johanssonovou, která z vás má štíhlejší postavu. Máteštěstí, že váš metabolismus pracuje na plné obrátky, a i když si v jídle rozhodně neodpíráte, není to na vás vidět.

Nic však nemusí trvat věčně,a proto začněte již nyní na své postavě pracovat, abyste nebyla později nepříjemně překvapena. Vybírejte si spíše posilovací aktivity, kde není přílišaerobní složky, která spaluje tuky. Vhodná je jóga, pilates i tai-či.

Jednou za čas si jděte zaplavat nebo na aqua aerobik. V jídelníčku si dopřávejte co nejvíce proteinů a energii doplňujte ovocem, celozrnným pečivem a těstovinami.






"A"

Jste „zadečková“ kráska stejně jako J.Lo. Pravděpodobně přibíráte více v oblasti boků a horní části stehen, ale váš pas zůstává i v období Vánoc kilogramy navíc nedotčen. Je prokázáno, že mužskou pozornost přitáhne především výrazný optický rozdíl v obvodu boků a pasu. Zadeček je ale sexy jen tehdy, pokud je pevný a pěkně zaoblený. Proto se soustřeďte na lehké posilování s malou zátěží a vyhněte se cvikům, jako jsou dřepy s velkou činkou, nebo na leg-pressu. Nepřehánějte to také se spinningem, který u některých lidí způsobuje nadměrné nabírání svalové hmoty na spodní polovině těla. Nepodceňujte celulitidu, a i když k ní nemáte genetické dispozice, používejte pravidelně zpevňovací krémy a jednou za čas si dopřejte lymfodrenážní masáž.















"D"

Díky své ženské postavě s plnými křivkami jste terčem závisti mnoha žen. Nic si z toho nedělejte, stejně je na tom i Salma Hayeková a Halle Berryová.

Pokud se vám někde ukládají tukové polštářky, vždy je to jen na těch správných místech. Abyste si super postavu udržela, cvičte pravidelně a snažte se kombinovat různé aktivity. Posilujte, běhejte, choďte na aerobik, naučte se lézt po skalách.

Všeho ale s mírou a ani trénink nepřehánějte, máte totiž tendenci nabírat svalovou hmotu a ta by na vás nevypadala dobře.



















30.6.2008 22:15 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.