ZPĚT

Novoroční kilogramy celebrit

Nezáleží, jak jsou bohaté a slavné. I celebrity si užávají zimní svátky se vším všudy. Jak to dělají, že jsou v lednu opět dokonale štíhlé? „Mám speciální taktiku. Předem se na sváteční jídla připravím," říká Cindy Margolis.

Natasha Henstridge

„Předem počítám s tím, že u mne prosinec nezůstane bez následků a už se tím ani nenechám stresovat. Na leden si naplánuji méně práce, protože vím, že většinu času strávím v posilovně a na běhacím páse. Mám již léty vyzkoušený redukční trénink, který nasazuji vždy ve chvílích krize a vím, že funguje. Během měsíce mám o pět kilo méně. Samozřejmě velmi omezím i stravu a jím hlavně zeleninu, ryby, kuřecí maso a nízkotučné mléčné výrobky. Díky tomu neztratím svalovou hmotu a má postava je štíhlá a pevná.“ FIT RADA: Zkuste dělenou stravu. I když princip jejího fungování nebyl nikdy úplně přesně dokázán, fakt, že zabírá, jí nelze upřít. Většina odborníků to vysvětluje tím, že si jídlo kontrolujete a také přemýšlíte nad tím, co jíte. —-

Cindy Margolis

„Mám speciální taktiku. Protože sváteční jídla patří k mým nejoblíbenějším, předem se na ně připravím. To znamená, že den před a den po sváteční hostině nebo večeři jím jen velmi málo a pouze lehká jídla. To, co jeden den na kaloriích ušetřím, si můžu další den dopřát, aniž bych se příští den bála vstoupit na váhu.“ FIT RADA: Před každým jídlem vypijte sklenici vody. Zaplní vám žaludek a vy už nebudete mít tolik chuť na jídlo.

Lisa Edelstein

„Nenávidím sváteční jídlo a stoly plné sladkostí a tučných pokrmů. Jsem typ člověka, který žije na brokolici a zeleninových salátech a jsem s tím úplně spokojená. Ke svému životu nepotřebuji opulentní hostiny, nadívané krůty a podobné „dobroty.“ Jediné, čemu o Vánocích nedokážu odolat, je jablečný koláč. Připravuji jej však z čerstvého ovoce a jen s minimem tuku. Po celý rok minimálně třikrát týdně cvičím a nevynechávám to ani o svátcích, takže se jen málokdy dočkám nepříjemného překvapení v podobě kil navíc.“ Fit rada: Jednou za čas zařaďte do svého jídelníčku také tzv. odlehčovací dny, kdy jíte jen ovoce nebo zeleninu (ne dohromady) a vypijete minimálně 3 litry vody. Organismus se vám pročistí a kila půjdou rychleji dolů.

Marcia Cross

„Většinou již v půlce prosince odjíždím na hory a tam také trávím celé svátky a zpravidla i velkou část ledna. Jsem celý den na lyžích, miluji sjezdovky i běžky, takže o výdej kalorií mám postaráno. Při lyžování zapojujete celé tělo, proto se mi již několikrát stalo, že se mne po návratu lidé ptali, zda jsem strávila celé Vánoce v posilovně. Moje tělo bylo dokonale vytrénované a zpevněné. I kvůli tomu si nemusím dělat výčitky, když si na horách dopřeji vydatnější večeři a sklenku vaječného koňaku.“

Fit rada: I když jste nachlazení nebo se vám nechce cvičit, nevzdávejte trénink úplně. Zkuste vycházku, strečink nebo jógu. Po dlouhé cestě si běžte zaplavat, při menstruačním syndromu se vyhněte aerobiku a místo toho zařaďte cyklistiku.

Danica McKellar

„Snažím se nepoužívat Vánoce a silvestra jako omluvu k tomu, že se můžu přejídat a jíst, co se mi zamane. Nejsem asketa, takže si občas něco dopřeju, ale nepřeháním to. Když si dám smaženou rybu, doplním ji zeleninovým salátem, nedokážu-li odolat cukroví, vezmu si k němu i ovoce. A navíc - každý den cvičím jógu! I když si mnoho lidí myslí, že to nic není, opak je pravdou. Mnohé asány dají zabrat víc než cvičení v posilovně.“ Fit rada: Skvělá je Bikram jóga, která se cvičí při čtyřicetistupňové teplotě. Při té se hubne jedna báseň.

Portia de Rossi

„Jezdím na koni. To je jediný sport, který v době Vánoc a začátku nového roku dělám. Nejraději jezdím hned ráno po probuzení, kdy je všude kolem ticho a bílo. Vychutnávám si zimní atmosféru a jiskřivý sníh. Většinou před tím nesnídám, proto mi největší radost udělá, když se vrátím domů a na stole mne čeká od přítele připravená snídaně. Miluji vánoční pečivo a sladkosti a v tuto roční dobu si je nesnažím odpírat. A když zjistím, že mám na začátku ledna o dvě kila víc? Vím, že je zase brzy shodím, proto se tím vůbec netrápím.“

Fit rada: Jezte pět malých vyvážených jídel denně namísto dvou nebo tří velkých porcí. Udržíte si tím metabolismus v rychlém chodu.

30.6.2008 22:15 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.