ZPĚT

Katharine McPhee

V roce 2005 se stala americkou SupeSstar a přes noc se z obyčejné dívky zrodila hvězda. Svět showbyznysu je však neúprosný, a přestože se Kate splnilo velké přání a mnoho lidí jí závidělo, ona skrývala velké tajemství.

Již sedmý rok bojovala s bulimií a stres, který na ni po vyhlášení dolehl, její problémy ještě zhoršil. Ona se však rozhodla bojovat a podstoupila tříměsíční léčbu na specializované klinice. Během léčby se naučila opět normálně jíst a hlavně získala zdravý postoj ke svému tělu.

KRÁSNÁ PLEŤ

„Mám bezproblémovou pleť, takže nemusím řešit takové věci, jako je akné nebo T-zóna, což velmi trápí mé vrstevnice. Mám ráda přírodní kosmetiku, ale nemám vyhraněnou značku. Vždy však používám kosmetické produkty od jedné značky, protože si myslím, že jsou namíchány tak, aby se navzájem doplňovaly.“ Tip: Pleťová čisticí voda s grepovým extraktem (Ryor, 63 Kč) zbaví pleť všech nečistot i líčidel a navíc ji příjemně osvěží. Obsahuje přírodní výtažky a je vhodné pro všechny typy pleti.

ČOKOLÁDA

„Neexistuje pro mne špatné a dobré jídlo. Po mnoho let jsem si odpírala sladké, které miluji, a po určité době se jím přejedla, až mi bylo špatně. V centru pro poruchy příjmu potravy jsem se naučila, že je lepší si jednou za čas dopřát čokoládovou tyčinku nebo dort, protože pak hrozí menší riziko, že se jím přejím nebo budu mít výčitky svědomí.“

VYTRVALOST I SÍLA

Když Kate cestovala po Americe se svou tour, neměla příliš času na cvičení a sport, a proto se mu chce nyní více věnovat. „Začala jsem pomalu, protože vím, že po roční pauze nemůžu po svém těle chtít, aby se během pár dní dostalo opět do 100% kondice. Čtyřikrát až pětkrát týdně střídám na běhacím páse chůzi s během a pak chvíli posiluji s činkami. Myslím, že silový trénink je stejně důležitý jako aerobní, zvlášť pokud si chcete vytvarovat opravdu hezkou postavu.“ Katin nejoblíbenější cvik pochází z pilates cvičení a zapojuje pánevní, hýžďové i břišní svaly. „Položte se na záda a pokrčte kolena. Ruce jsou podél děla. Nadechněte se a s výdechem odlepujte pánev od podložky, až se trup dostane do jedné linie s koleny. Držte pevné hýžďové svaly, vtažené bříško a neprohýbejte se v bedrech. Pak se pomalu vraťte zpět na zem. Já tento cvik cvičím každý den ráno alespoň patnáctkrát ve dvou sériích. Vím, že posilování pánevního dna je důležité zvlášť pro ženy,“ říká Katharina.

SÝROVÉ HODY

Kate tvrdí, že celkově jí zdravě, ale nikdy nejde do extrému. „Nejsem ani vegetariánka, ani nevyznávám makrobiotiku. Naučila jsem se jídlo vychutnávat a nebát se ho, takže si občas dám i věci, ke kterým by dietologové mohli mít plno námitek. S přáteli chodíme často na pizzu, v létě neodolám smetanové zmrzlině a v zimě, zvlášť na horách, miluji sýrové fondue. Do roztaveného sýra namáčím kousky zeleniny nebo kostičky masa a k tomu mám ráda silné suché víno.“

30.6.2008 22:14 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.