ZPĚT

Kamarád do deště

V sychravých listopadových dnech není radno vycházet bez deštníku. Nejenže vás ochrání před studeným deštěm, ale bude se vám hodit i jako výborná pomůcka k rychlému protažení.

4 cviky pro krásu

1. Opřete se o deštník oběma rukama a předkloňte se. Můžete mírně zapružit v ramenou, ale hlídejte si, abyste se zbytečně neprohýbali v bedrech.

2. Deštník si položte za ramena. Pomalu vzpažte a protáhněte paže vzad. Protahujete především prsní svaly.

3. Rozkročte se a mírně pokrčte kolena. Opřete se o deštník. Střídavě přeneste váhu na pravou a levou nohu. Mírný pocit tahu byste měli cítit hlavně na vnitřní st raně stehen.

4. Přejděte do mírného podřepu a deštník si položte za ramena. Pak se pomalu ukloňte až se loket přiblíží ke koleni. Vraťte se zpět a proveďte i na druhou stranu. Protahujete svaly trupu a zad.

27.1.2009 13:39 | aktualizováno 21.12.2009 15:51 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.