FITweb

ZPĚT

Načepujte vodu jinak!

Pitný režim je v létě a při pohybu zvláště velmi důležitý. Kromě obyčejné vody můžete tekutiny čerpat také z ovoce a zeleniny. Ze kterých zdrojů jich načerpáte nejvíc?

OKURKA - 96%

Je skvělou volbou při hubnutí, podporuje vylučování a funkci střev.

HLÁVKOVÝ SALÁT - 95%

Obsahuje také hodně draslíku, sodíku a vápníku a působí příznivě na svaly a nervy.

MELOUN - 93%

Obsahuje železo, kyselinu listovou a jablečnou. Působí močopudně, zabírá proti zácpě a posiluje stěny střev.

RAJČE - 93%

Obsahuje mimo jiné hodně vitaminu C, vlákniny a beta-karotenu. A je nabité účinnými antioxidanty.

JAHODA - 87%

Je bohatým zdrojem vitaminů C, B, A a E. Podporuje metabolismus.

POMERANČ - 87%

Látky obsažené v pomerančích snižují krevní tlak a cholesterol.

18.7.2013 10:05 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda
 

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.