ZPĚT

ČTVRTEK 12.3.2009

Tak jsem dostala netrpělivě očekávaný Stravovací plán. Nevím jestli jsem si představovala v první chvíli , že to bude jednoduché, ale asi jo - myslela jsem si, že jídelníček budu mít sestavený kompletně včetně receptů, ouuu já naivka.

Tak jsem si mnohastránkový Stravovací plán musela přečíst poctivě dvakrát za sebou abych se v něm zorientovala a věděla kam se podívat když si nebudu vědět hned rady. Pak jsem pochopila, že takhle jednoduše to nejde a člověk by byl vlastně omezený jen určitými druhy jídel a to by se nedalo dodržovat napořád , ale jen v omezené době.

Kdežto takto podrobně popsáno kolik bílkovin, sacharidů a tuků je možno poskládat k sobě pro určitou dobu jídla, je vlastně to nejlepší. A tohle nikde jinde Vám nikdo neřekne ani si nepřečtete, jen opravdu výživový poradce po podrobné studii mě samotné to dokáže. K vánocům jsem dostala skvělou kuchyňskou digitální váhu, tak jí teď konečně pořádně využiji. I když si myslím že tak po 14 dnech poctivého vážení potravin se to dá pak zvládnout už odhadem čeho a jak velká hromádka to bude. I když nepředbíhejme, zatím si vážím i celozrnný rohlík :-))

1.4.2009 11:19 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.