ZPĚT

Problém s večerním jídlem

Chodím 3x týdně na spinning, 3x týdně posilovna, 1x pilates, 1x powerjoga, 1x trampolíny, takže pohyb mi určitě nechybí.

Dotaz

Dobrý den pane Havlíčku, mám na Vás prosbu. Měřím 165 cm, před třemi lety jsem vážila 120 kg, nyní vážím 82 kg. Je mi 43 let. Snížení váhy se mi zdařilo změnou jídelníčku a pohybem. Ale nyní se váha nechce příliš pohnout směrem dolů. Chodím 3x týdně na spinning, 3x týdně posilovna, 1x pilates, 1x powerjoga, 1x trampolíny, takže pohyb mi určitě nechybí. Mám problém s večerním jídlem. Pokud si večer po cvičení, tj. 19,30 h. dám jen bílkoviny a zeleninu, nemohu spát, spím jen 3 hodiny. Když se najím normálně, tedy přidám sacharidy, spím takřka normálně, ale nehubnu. Spát chodím po 22. hodině, vstávám do práce 5,30 h. Čas od času pak mám výkyvy a nával nepřiměřené žravosti. Děkuji předem za radu. Nevíte o nějakém výživovém poradci v ČB?

Odpověď

Sacharidy určitě přidejte. Zamyslete se nad pohybem. Pohyb, který uvádíte je silový a ne spalovací. Sacharidy po cvičení přidejte, jsou nezbytné. Spánek je nade vše.

31.3.2009 12:59 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.