ZPĚT

V jakých potravinách za den \"nasbírat\" potřebné množství nenasycených tuků?

Dobrý den, dočetla jsem se, celkový denní příjem tuků by měl být tvořený pouze z max. 10% tuky nasycenými. Nevím ale, v jakých potravinách za den \"nasbírat\" potřebné množství nenasycených tuků? Používám rostlinné oleje na vaření a do salátů (ne však denně), margaríny mi nechutnají. Napadá mne už jenom avokádo,ořechy a semínka, ty se ale přece nejí každý den. Jak se tedy docílí, aby v denní potravě převládaly nenasycené tuky? Děkuji za odpověď, M.

Dotaz

Odpověď

Nevím kde jste získala informaci, že by celkový denní příjem tuků měl být 10%. Je to nesmyl. I vepřové sádlo obsahuje vhodné živočišné tuky. Důležité je zdroje různě kombinovat. Potraviny, které uvádíte jsou správné. Optimální poměr by měl být 1:3 (1 živočišné ku 3 rostlinným).

29.4.2009 15:43 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.