FITweb

Reklama

ZPĚT

17. den

Hovězí plátek na žampionech, rýže basmati, salát z čínského zelí s pomerančem

Snídaně: hruškový tvaroh, křehký chléb (4 plátky) s Florou light

Přesnídávka: salátová okurka (100 g)

Oběd: hovězí plátek na žampionech., rýže Basmati, salát z čínského zelí s pomerančem

Svačina: ovocná přesnídávka, kornspitz

Večeře: zeleninové hranolky se sýrovou omáčkou

Celkem: 6731,9 kJ 76,4 bílkovin 194,9 sacharidů 49,7 tuků


Hovězí plátek na žampionech, rýže basmati, salát z čínského zelí s pomerančem

suroviny:

80 g hovězího masa, sůl, kmín, 10 g olivového oleje Bertolli, 50 g sterilovaných žampionů, 80 g rýže basmati, 10 g hladké mouky, 100 g čínského zelí, 1 pomeranč

postup:

Libové hovězí maso po stranách nařízneme, naklepeme, osolíme a okmínujeme. Z jedné strany obalíme v hladké mouce. Na olivovém oleji orestujeme najemno nakrájenou cibuli, přidáme maso a opečeme z obou stran (jako první stranu s moukou).

Poté podlijeme, přidáme žampiony a pod pokličkou dusíme doměkka. Rýži uvaříme v osolené vodě. Podáváme se salátem, který připravíme smícháním natrhaného čínského zelí s na kousky nakrájeným pomerančem.

4.12.2008 13:13 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.