ZPĚT

Rychle do formy!

Potřebujete vymodelovat tělo do plavek a přijít o nějaký ten kilogram navíc? A chcete to stihnout ještě do léta? Máme pro vás pár zaručených tipů.

REDU SPIN

Zkuste lekce nízkozátěžové jízdy na spinningových kolech pod vedením instruktorů. Jsou zaměřeny na urychlení tukového metabolismu s maximálním efektem spalování. Je to aktivita šetrná ke kloubnímu aparátu. Díky neustálému monitorování tepu dochází k udržení optimální spalovací frekvence, takže se veškerá vynaložená energie odebírá z tukových zásob. Jede se v pohodlném tempu, které se drží po delší čas. Kromě efektivního spalování tuků zlepšujete také svou aerobní kapacitu. Nemusíte se bát „náročných terénů“ s velkou zátěží, jezdí se se zátěží minimální. A jestliže si zajezdíte hned ráno, významně tím podpoříte metabolismus a tělo bude bez problémů spalovat po celý den. Takže vzhůru ke štíhlé linii! Je už jen pár lekcí s redu spin před vámi…

Kde: I’M FIT Wellness Fitness, www.im-fit.cz


BODY PUMP

Chcete rychle shodit, je pro vás ideální program Body Pump, který za použití speciálních činek posílí celé vaše tělo.Jeho zakladatel ho sestavil na základě své 25leté zkušenosti, a výsledek?Hodinový program posílí a vytvaruje všechny hlavní svalové skupiny za použití nejlepších cviků přejatých z posilovny, jako jsou dřepy, tlaky, zdvihy, kliky apod. K tomu si připočítejte skvělou hudbu, instruktory a uvidíte, že Body Pump vám dokonale vyrýsuje svaly, změní k nepoznání vaše tělesné tvary, zrychlí metabolismus, posílí vás, pomůže vám zlepšit svalovou vytrvalost a zapracuje i na vašem kardiovaskulárním systému. Klasický hodinový formát Body Pump se skládá z deseti písniček, zahrnuje zahřátí, v hlavní části procvičíte všechny hlavní svalové skupiny (nohy, prsní svaly, zádové svaly, ruce a ramena, břišní svaly) a na závěr přijde samozřejmě zklidnění a strečink.

Další variantou je 45minutová expres hodina, ale nebojte se - čím kratší, tím intenzivnější. Ideální je cvičit v rámci tzv. Rocky Campu v kombinaci s dalšími Les Mills programy. Ucelený měsíční program zahrnuje tři cvičební jednotky týdně (pondělí, středa, pátek, čas cvičení si můžete zvolit buď ráno před prací, nebo v polední pauze, jako 45minutový expres), odborníky sestavený stravovací plán a snídani či oběd po každé odcvičené hodině. Program dále zahrnuje konzultaci s trenérem, který vám dá individuální doporučení. Body Pump je opravdu pro každého, dokonce se doporučuje i těhotným ženám.

Kde: Fit4life, www.fit4life.cz


BOOTCAMP

Chcete si dát do těla? Zkuste bootcamp, jeden z nejefektivnějších kondičních programů na světě. Kdysi šlo o výcvik armády USA, jehož prostřednictvím byli přijímáni vojáci k námořnictvu. Vedle nesporných přínosů pro fyzickou kondici však český bootcamp přináší také zábavu. Díky němu se dostanete během několika týdnů do formy a splníte si sen o své postavě. Máte možnost vybrat si lokalitu, termín a po dobu čtyř až šesti týdnů chodit 3x týdně na intenzivní trénink. Začíná se fitness testy (běh, sedy lehy, kliky apod.), na jejichž základě se účastníci rozdělí do skupin podle zdatnosti. Trénink trvá 75 minut, mezi aktivity campu patří například běh do schodů, posilování v písku, silové cvičení ve skupině i každý sám.

Kde: na www.bootcamps.cz


REDUCE

V klubech Holmes Place nabízejí speciální balíček REDUCE zahrnující 10 cvičebních lekcí s osobním trenérem. Před zahájením vám změří tělesný tuk a zhodnotí celkovou fyzickou kondici. Na základě toho pak dostanete cvičební program navržený přímo pro vás. Trenér se v něm zaměří na vaše ochablé a zkrácené svaly i problémové partie a přizpůsobí se vašim zdravotním omezením. Není tedy problém ho využít i v případě poúrazové rekonvalescence. Důležitý je komplexní přístup ke cvičení a zatížení velkých svalových skupin. Do tréninku jsou zařazeny cviky s vlastní vahou těla, využívá se nestabilní podložky, například cvičení na míčích nebo bosu. Často využívaný je i Power Plate. Optimální je chodit cvičit 3x týdně. Po uplynutí 10 lekcí získáte od trenéra doporučení, jaké studiové hodiny jsou pro vás vhodné, abyste mohli směle pokračovat.

Kde: Kluby Holmes Place, www.holmesplace.cz


REDUKČNÍ PROGRAM HANKY KYNYCHOVÉ

Šestitýdenní redukční program zahrnuje společné cvičení, sestavení jídelníčku a doporučení dalších aktivit podle fyzické zdatnosti. Dozvíte se, kolik máte podkožního tuku, a průběžně můžete sledovat, zda mizí. Nestyďte se začít pracovat podle tréninkových plánů označených pro začátečníky - jsou i pro ty, kteří dlouho necvičili. Program oceníte také v případě, že máte sedavé zaměstnání, trápí vás ochablé či zkrácené svalstvo. Ideální je dokonce pro ženy po porodu. Cvičit stačí 2x týdně: jednou spalovací aerobní trénink, jednou formovací trénink. Poslední dva týdny se intenzita cvičení zvedá na 3x týdně.

Kde: Fitness centrum Hanky Kynychové, www.fitness-kynychova.cz

19.6.2009 11:28 | aktualizováno 16.12.2009 14:51 | Pavla Maříková

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.