ZPĚT

Hráškové rizoto s parmazánem (lehké)

kategorie: bezmasá jídla

recept je určen pro 4 osoby

doba přípravy je asi 40 minut

Ingredience:

na osobu asi 430 kcal, 1800 kJ, 20 g bílkovin, 15 g tuků, 52 g sacharidů 250 g mrkve, 1 šalotka, 1 stroužek česneku, 3 lžíce olivového oleje, 1 balení mraženého hrášku (300 g), 200 g kulatozrnné rýže, 150 ml suchého bílého vína, 150 ml zeleninového vývaru (z kostky), sůl, čerstvě mletý pepř, 100 g parmazánu, příp. lístky meduňky Příprava:

Oloupanou mrkev nakrájíme na kostičky. Česnek a šalotku najemno posekáme.

Na rozehřátém oleji zesklovatíme česnek a šalotku. Přidáme mrkev a hrášek a krátce společně osmahneme. Poté vmícháme rýži, zalijeme vínem a pozvolna přidáváme ohřátý zeleninový vývar. Vše dusíme na mírném ohni asi 20 min. Podle chuti osolíme a opepříme.

Parmazán, příp. tvrdý sýr výrazné chuti, najemno nastrouháme. Rizoto před podáváním posypeme parmazánem a meduňkou.

27.1.2009 14:25 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.