ZPĚT

Nikdy není pozdě nastavit se na štíhlé myšlení a zhubnout

Komerční sdělení

K vysněné formě můžete dojít i bez sebezapírání. Dodržte pár základních rad, nastartujte metabolismus a kila půjdou dolů i bez zásadních změn ve vašem běžném denním plánu. Netrapte se tvrdou dietou, aplikujte jednoduché rady a sami začnete přemýšlet bez urputného soustředění „štíhle“ a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

Zařaďte pohyb do běžného dne

O tom, že pohyb je důležitou a nezanedbatelnou součástí v období redukce, ale i součástí zdravého přístupu k životu je slyšet všude. Stačí však málo. Zapomeňte třeba na výtah a jezdící schody. Využijte dobu trávenou v autě či hromadné dopravě a posilujte svaly pánevního dna jejich stahováním. Při čištění zubů střídejte v lehkém pokrčení kolen stoj na jedné noze, případně unožujte několikrát na každou stranu. Nebo si jednoduše zautomatizujte poučku, že všechny telefonáty vyřídíte za chůze.

Jezte správně

Někdy je ale těžké dostat pod kontrolu také stravovací režim. Začněte s tím, že budete jíst pravidelně a stravu rozdělíte do 5 až 6 menších porcí, které doplníte o dostatek zeleniny a ovoce. Stravu se snažte jíst pomalu a hodně žvýkejte. Během celého dne dbejte na dostatečný přísun tekutin, i voda může částečně přivodit pocit sytosti. Naopak omezte prázdné kalorie přijímané v alkoholických nápojích.

Hlídejte si cukry

Hlídejte si také hladinu krevního cukru. Její pokles znamená, že budete mít hlad nebo budete chtít dát cokoliv za nějakou sladkost. Pokud vás tento pocit přepadne, sáhněte například po velmi chutných proteinových tyčinkách nebo nápojích Ready-To-Drink od Dietalegre. K tomu, abyste věděli, jaké potraviny vás udrží dlouho v pohodě a které s vámi doslova zamávají, je dobré v základu znát glykemický index potravin. Mezi zrádné potraviny s vysokým GI patří hlavně bílé pečivo a všeobecně výrobky z bílé mouky, ale i některé druhy rýže, vařené brambory a slazené či alkoholické nápoje.

Bílkovina jako nejlepší přítel při redukci hmotnosti

Jako jsou sacharidy víceméně nepřítelem, přijměte naopak bílkovinu jako vašeho zachránce. Proteiny totiž nemají přehnaný počet kalorií a dokážou vás zasytit na mnohem delší dobu. Mimo bílého masa můžete zařadit sýr, tvaroh, vejce i tofu. Pokud se ale nechcete zatěžovat s přípravou speciálního jídelníčku, využijte některého z programů založeného na principech bílkovinné diety, například Dietalegre. Na rozdíl od jiných redukčních programů, složených z instantních pokrmů kašovité formy bez chuti se tato proteinová strava vyznačuje mimořádnou chutností a rozmanitostí sortimentu a tak váš vybíravý jazýček nebude ani v období redukce strádat. Pokud za své přijmete i jejich zásady, uberete 4-5kg za měsíc bez pocitu hladu a bez ztráty svalové tkáně.

8.7.2013 7:18 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.