FITweb

Reklama

ZPĚT

23. den

Hovězí vývar s nudličkami, grilovaný tuňák na carpacciu z okurky, opečený toast

Snídaně: ovocný jogurt (150 g), rohlík (1 kus), jablko

Přesnídávka: ředkev (150 g)

Oběd: hovězí vývar s nudličkami, grilovaný tuňák na carpacciu z okurky, opečený toast

Svačina: pomeranč (1 kus)

Večeře: dušený karbanátek s bramborovou kaší, mrkvový salát

Celkem: 6358,9 kJ76,3 bílkovin 196,9 sacharidů 50,6 tuků


Hovězí vývar s nudličkami, grilovaný tuňák na carpacciu z okurky, opečený toast

suroviny:

30 g hovězího mas, sůl, 30 g polévkové zeleniny, 5 g Flory, 10 g vlasových nudlí, 120 g tuňáka, 2 g olivového oleje Bertolli, 50 g salátové okurky, 2 g kopru, limetka, smetana Rama Cremefine na vaření, lžička cukru, směs salátů (hlávkový, polníček, řeřicha)

postup:

Polévka: hovězí maso nakrájíme na malé kostičky, vložíme do studené vody, osolíme a vaříme doměkka.

Zeleninu nakrájenou na kostičky osmahneme na Floře, zalijeme vývarem s masem a vaříme doměkka. Na závěr přidáme ve vroucí osolené vodě uvařené vlasové nudle.

Tuňák: steak z tuňáka osolíme, opepříme, potřeme olivovým olejem a necháme odležet. Salátovou okurku nakrájíme na slabé dlouhé plátky, pokapeme částí limetkové šťávy a posypeme koprem.

Zbylou limetkovou šťávu smícháme se smetanou, přidáme lžičku cukru a pár kapek olivového oleje.

Toastový chléb nakrájíme na stejné tvary a nasucho opečeme na pánvi. Na talíř dáme směs salátů, marinovanou okurku, toasty a přelijeme omáčkou.

Tuňáka z obou stran zprudka orestujeme na pánvi z obou stran, nakrájíme na menší kousky a vkládáme na talíř.

1.8.2008 21:00 | Pavla Maříková,

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda

Pro komentování článku je nutné být zaregistrován a přihlášen.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.