FITweb

ZPĚT

Chystáme se s přítelem na MTB závody ve \"24hodinovce\"

Dobrý den, chystáme se s přítelem na MTB závody ve \"24hodinovce\". Jakou stravu byste nám během tohoto závodu doporučil? Je vhodné využít i nějaké doplňky stravy na podpoření výkonu? Co je vlastně důležitější při tak dlouhém výkonu, aby organismus byl stále nastartován? Sacharidy v jaké podobě, jaké množství bílkovin? Předem moc děkujeme, hezké slunečné dny! Petra

Dotaz

Odpověď

Rozhodně se neobejdete bez doplňků stravy jako jsou gely a energetické tyčinky. Je třeba mít po ruce rychlé cukry ve formě gelů. Tyčinky Vám nahradí komplexní stravu. Nejdůležitější jsou sacharidy, rychle využitelné – např. piškoty. Jako bílkovinový zdroj Vám poslouží tyčinky také. Z tekutin Vám nedoporučuji čisté tekutiny jako je voda. Pořiďte si sportovní energetické nápoje. V případě teplého počasí je pijte méně koncetrované. Doporučuji Vám od společnosti Nutrend Profidrink, který má i důležitý podíl bílkovin. Mějte s sebou určitě energetické tablety s vysokým obsahem hořčíku v případě křečí. K dostání jsou také ampule určené pro sportovce, které Vám stimulují tělo k okamžitému výkonu.

29.4.2009 15:40 |

NAHORU

Přečtením článku spálíte: Vaše váha: kg

nápověda
 

Pro přesnější výpočet si prosím nastavte výši své váhy. Výpočet je samozřejmě nutné brát s určitou rezervou, protože každý má jiný metabolismus.